Nastavkom istraživanja stranice prihvatate upotrebu kolačića. Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije i/ ili ne želite da imate kolačiće kada koristite stranicu, posetite deo O kolačićima.

Slažem se
Misija i vizija

Misija i vizija

Vizija

Institut ekonomskih nauka (IEN) teži da bude vodeća naučnoistraživačka institucija iz oblasti ekonomije u regionu jugoistočne Evrope, integrisana u evropski istraživački prostor.

Misija

IEN sprovodi izvrsna istraživanja i ostvaruje uticaj u svim oblastima društva, pre svega iz makroekonomije, poslovne ekonomije, ekonomije blagostanja, ekonomije životne sredine, ekonomske istorije i teorije, kao i sektorske ekonomije.

Misija IEN-a može se posmatrati dvojako:

Interno - da bude privlačno mesto za naučnoistraživački rad i

Eksterno - da sprovodi vrhunska naučna istraživanja za podršku konkurentnosti privrede i međunarodnoj saradnji

Vrednosti kojima IEN u svom radu teži su:

  • Poštovanje najviših naučnih standarda i etike u istraživanju.
  • Usaglašenost sa nacionalnim prioritetima u razvoju naučno-istraživačkog rada.
  • Uspostavljanje sistema nagrađivanja prema rezultatima rada.
  • Partnerski odnos sa matičnim Ministarstvom i Fondom za nauku.
  • Poštovanje svih zaposlenih.
  • Prijatna radna atmosfera koja podstiče radno stvaralaštvo.
  • Sloboda u istraživanju i podsticanje kreativnosti i inovativnosti.

Strateški ciljevi IEN-a koji su uspostavljeni za period do 2025. godine su:

  • Unapređenje izvrsnosti
  • Proširenje kapaciteta
  • Jačanje uticaja i unapređenje organizacije rada

Specifični ciljevi IEN-a koji će se ostvarivati u realizaciji strateških ciljeva podrazumevaju:

  • Povećanje broja radova u vrhunskim časopisima
  • Unapređenje kapaciteta za realizaciju projekata Fonda za nauku
  • Podizanje kompetencija istraživača
  • Diseminacija rezultata naučnoistraživačkog rada
  • Povećanje citiranosti u ključnim indeksnim bazama
  • Povećanje obima međunarodne saradnje
  • Jačanje strateške saradnje
  • Unapređenje saradnje sa privredom
  • Razvoj digitalnih resursa IEN
  • Povećanje prepoznatljivosti
  • Uspostavljanje medijske strategije
  • Unapređenje organizacije rada