Nastavkom istraživanja stranice prihvatate upotrebu kolačića. Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije i/ ili ne želite da imate kolačiće kada koristite stranicu, posetite deo O kolačićima.

Slažem se

Dr Vladimir Simović

Dr Vladimir Simović

Viši naučni saradnik

Departman za digitalnu ekonomiju

oblast naučnoistraživačkog rada

  • Digitalne prduzetničke kompetencije
  • Udaljeni rad i osobe sa invaliditetom
  • FinTech
  • Digitalni marketing

obrazovanje

  • Doktorat, Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka
  • Magistratura, Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka
  • Osnovne studije, Univerzitet u Kragujevcu, Ekonomski fakultet

radno iskustvo

  • Institut Ekonomskih Nauka, 2012 -
  • Visoka škola strukovnih studija za informacioje tehnologije, 2009 - 2012
  • Beogradska Bankarska Akademija, 2012 -

bibliografija

Lazić, M., Simović, V., Domazet, I., & Abdallah, F. (2025). Predictive insights into digital competencies: A data-driven approach to inclusion. Journal of Technology in Human Services. https://doi.org/10.1080/15228835.2025.2491344

Lazić, M., Simović, V., & Domazet, I. (2024). Digital competences and disability: a contribution to a more inclusive digital society. Universal Access in the Information Society, 24. https://doi.org/10.1007/s10209-024-01165-4

Simović, V., Paunović, M., Lazić, M., Domazet, I., & Bošković, G. (2024). ‘I know that I know nothing’ – the perceptions of remote work competencies of the persons with disabilities. Information, Communication & Society, 28(10). https://doi.org/10.1080/1369118X.2024.2320903

Rasheed, R., Achi, S., Simović, V., de la Roche, M., Uthaman, N., & Al Haziazi, M. (2024). Towards inclusive growth: Remote work and digital entrepreneurship as tools for persons with disabilities empowerment in Oman. Revista de Gestão Social e Ambiental, 18(8). https://doi.org/10.24857/rgsa.v18n8-067

Simović, V., Theofanidis, F., Antonijević, M., Rahat, M., & Nissi, Y. (2024). The differences in perceptions of continuous intention to use mobile banking apps: Evidence from Kuwait and Serbia. In: Convergence of Digitalization, Innovation, and Sustainable Development in Business. https://doi.org/10.4018/979-8-3693-0798-4.ch009

De la Roche, M., & Simović, V. (2023). Remote work opportunities for the persons with disabilities: A literature review. Economic Analysis, 56(2), 28–38. https://doi.org/10.28934/ea.23.56.2.pp28-38

Simović, V., Domazet, I., Bugarčić, M., Safi, M., Sarhan, H., Bhagat, R., & Martinović, A. B. (2023). The association of socio-demographic characteristics of university students and the levels of their digital entrepreneurial competences. Heliyon, 9(10). https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e20897

Simović, V., Lazić, M., Safi, M., Alkhalifah, B., & Sarhan, H. (2023). EmDigital into action: an overview of the tool for assessing the digital entrepreneurial competences of university students. In: Proceedings of the 15th International Conference on Education and New Learning Technologies. https://doi.org/10.21125/edulearn.2023.0880

Simović, V., Domazet, I., Bhagat, R., Sarhan, H., & Ivanović, Đ. (2022). Identification of opportunities as the component of digital entrepreneurial competences of university students: A pilot study in Kuwait and Serbia. In: Proceedings of the 6th International Conference on E-Commerce, E-Business and E-Government. https://doi.org/10.1145/3537693.3537724

Simović, V. M., & Domazet, I. S. (2021). An overview of the frameworks for measuring the digital competencies of college students: A European perspective. In: Stagnancy Issues and Change Initiatives for Global Education in the Digital Age. https://doi.org/10.4018/978-1-7998-4993-3.ch012

relevantni projekti

Digital Marketing Capacity Building - Empowering Persons with Physical Disabilities for Remote Work (DI-MARC) (2023–2025). Наруčilac пројекта: Европски социјални фонд, Европска комисија. Улога: руководилац пројекта.

Evaluating the Impact of Game-Based Learning on University Students' Skills Development – A Cross-Cultural Analysis (2024–2026). Наруčilac пројекта: Фондација Кувајта за унапређење науке. Улога: руководилац пројекта.

Digital Entrepreneurial Competences Online Assessment Tool: A Step Towards Digital Transformation of the University Education (2022). Наруčilac пројекта: Фондација Кувајта за унапређење науке. Улога: руководилац пројекта.

The Adoption of Mobile Banking Apps Among Youth (2022). Наруčilac пројекта: Australian University, Кувајт. Улога: руководилац пројекта.

Measuring the Level of DEC of University Students in Kuwait and Serbia (2021). Наруčilac пројекта: Australian University, Кувајт. Улога: руководилац пројекта.

COST Action CA 19130 – FinTech and Artificial Intelligence in Finance: Towards a Transparent Financial Industry (2020). Наруčilac пројекта: Европска комисија. Улога: члан истраживачког тима.

The Quantitative Analysis of the Innovation Policy and Industry 4.0 Impact on Economic and Technological Development and IT Entrepreneurship Progress in Serbia (2018). Наруčilac пројекта: HELVETAS SWISS, Генерални секретаријат за јавне политике. Улога: члан истраживачког тима.

Развој Центра за професионалне вештине (2017). Наруčilac пројекта: Институт економских наука. Улога: руководилац пројекта.

Развој интерне базе за унос резултата НИР истраживача Института ангажованих на пројектима Министарства образовања, науке и технолошког развоја (2017). Наруčilac пројекта: Институт економских наука. Улога: руководилац пројекта.

Serbian Aftermarkets (2016). Наруčilac пројекта: Комисија за заштиту конкуренције, Република Србија. Улога: члан истраживачког тима.