Nastavkom istraživanja stranice prihvatate upotrebu kolačića. Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije i/ ili ne želite da imate kolačiće kada koristite stranicu, posetite deo O kolačićima.

Slažem se
Др Марија Лазаревић

Др Марија Лазаревић

Научни сарадник

област научноистраживачког рада

  • Економика иновација
  • Мала и средња предузећа и предузетништво
  • Стратегијски менаџмент

образовање

  • докторат 2013 / Београдска банкарска академија – Факултет за банкарство, осигурање и финансије, Универзитет Унион, Београд
  • магистарске студије 2004 / Економски факултет, Универзитет у Београду
  • основне студије 1999 / Економски факултет, Универзитет у Београду

радно искуство

  • 2020 - / Институт економских наука, Београд
  • 2009 – 2020 / Београдска банкарска академија – Факултет за банкарство, осигурање и финансије, Универзитет Унион, Београд
  • 2004 – 2009 / Институт економских наука, Београд

референтна библиографија

Пауновић, М., Мосуровић Ружичић, М., Лазаревић – Моравчевић, М. (2022). Business process innovations in family firms: evidence from Serbia. Journal of Family Business Management. Emerald Publishing Limited. pp. 1-19.

Ђуричин, С., Бераха, И., Јовановић, О., Мосуровић Ружичић, М., Лазаревић-Моравчевић, М., Пауновић, М. (2022). The Efficiency of National Innovation Policy Programs: The Case of Serbia. Sustainability, MDPI, 14 (14).

Лазаревић-Моравчевић, М., Пауновић, М., Мосуровић-Ружичић, М. (2022). Концепт отворених иновација у функцији унапређења иновационих капацитета МСП у Србији. У: Наука и иновације као покретачи привредног развоја. Институт економских наука, Београд, стр. 18-37.

Лазаревић-Моравчевић, М., Лазић, М. (2022). Innovation Capacities of Serbian Enterprises Before and During the Covid-19 Pandemic. У: Economic and Financial Implications of Covid-19 Crises. Université Côte d'Azur, Nica, pp. 248-266.

Домазет, И., Лазаревић-Моравчевић, М. (2022). Internet Marketing: Factor of Improving SME Business in Serbia. У: Navigating digital communication and challenges for organizations. Business Science Reference, Hershey, PA.

Пауновић, М., Лазаревић – Моравчевић, М., Мосуровић Ружичић, М. (2022). Business Process Innovation of Serbian Entrepreneurial Firms. Economic Analysis, 55 (2). pp. 66-78.

Лазаревић – Моравчевић, М., Каменковић, С. (2021). The Impact of the Covid-19 Crisis on the Serbian Economy: Consequences and Recovery. Economic Analysis: 54 (2). pp. 41-54.

Лазаревић – Моравчевић, М., Лазић, М. (2021). Изазови тржишног комуницирања у условима КОВИД -19 пандемије са освртом на сектор туризма: У: Пословање у периоду пандемије – изазови и шансе, Институт економских наука, Београд, стр. 168-185.

Лазаревић – Моравчевић, М., Лазић, М., Каличанин, Т. (2019). Примена маркетинг концепта у малим предузећима. У: Изазови савременог маркетинга. Српско удружење за маркетинг - SeMA, Београд, стр. 242-249.

Каменковић, С., Лазаревић – Моравчевић, М. (2018). Оцена квалитета окружења и његов утицај на пословање сектора МСПП, Институт економских наука, Београд

релевантни пројекти

Development of the Pre-feasibility Study with General Project for Regional Integrated Irrigation System in Srem Area, 2014.

Укључивање привреде Србије у Европску унију – Планирање и финансирање регионалног и руралног развоја и политика развоја, Министарство науке и технолошког развоја Републике Србије, 2007 - 2009.

Стратегија развоја предузећа "ЗИМПА" Уб у оквиру "Галеб Гроуп-е", Институт економских наука, Београд, 2007.

Предлог нове организације пословног система "Телефонија" и прилагођавање стратегије новом пословном окружењу, Институт економских наука, Београд, 2007.

Мултифункционална пољопривреда и рурални развој у функцији укључивања Републике Србије у Европску унију, Министарство науке и технолошког развоја Републике Србије, 2006