Nastavkom istraživanja stranice prihvatate upotrebu kolačića. Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije i/ ili ne želite da imate kolačiće kada koristite stranicu, posetite deo O kolačićima.

Slažem se

Др Јелена Крстић

Др Јелена Крстић

Виши научни сарадник

Департман за дигиталну економију

област научноистраживачког рада

  • Маркетиншка комуникација
  • Понашање потрошача
  • Дигитални маркетинг

образовање

  • докторске студије 2016 / Универзитет у Београду, Факултет организационих наука
  • мастер студије 2011 / Универзитет у Београду, Факултет организационих наука

радно искуство

  • 2024 - / Институт економских наука
  • 2015-2024 / Економски институт а.д. Београд
  • 2013-2014 / Алфа универзитет, Факултет за трговину и банкарство
  • 2012 / Professional Printing Solutions-Adriatic
  • 2008-2011 / Wiener Stadtische a.d. Belgrade

библиографија

Поповић Шевић Н., Шевић А., Слијепчевић М., Крстић Ј. (2025). AI adoption in higher education: Exploring attitudes and perceived benefits between users and non-users. Online Journal of Communication and Media Technologies, 15(4). https://doi.org/10.30935/ojcmt/17246

Крстић Ј. (2025). Evaluating Corporate Reputation in the Digital Environment: Insights from a Systematic Literature Review. У: Erturk A., Özşahin M., Simović V. (Eds.), Human-Centric, Sustainable, and Resilient Organizations in the Digital Age, 235–256. IGI Global. https://doi.org/10.4018/979-8-3693-8181-6.ch010

Крстић Ј., Рајић Т., Костић-Станковић М., Властелица Т. (2025). Investigating female consumers’ environmentally conscious apparel purchase behaviour through Stimulus-Organism-Response framework. Serbian Journal of Management, 20(1). https://doi.org/10.5937/sjm20-53380

Костић-Станковић М., Властелица Т., Крстић Ј., Рајић Т. (2025). Antecedents of fashion-oriented compulsive buying of young consumers: Evidence from an emerging economy. TEME, XLIX(1). https://doi.org/10.22190/TEME240219007K

Скочајић И., Крстић Ј., Живановић М. (2024). Digital communication in public diplomacy: a systematic literature review. У: Лечић-Цветковић Д., Делибашић Б., Кривокапић Ј. (ур.), Uncovering the hidden potential of organizations by bringing together people and digital technologies, 177–200. Факултет организационих наука, Београд. https://doi.org/10.5937/industrija50-42474

Костић-Станковић М., Штављанин В., Крстић Ј. (2024). Маркетиншка комуникација: традиционална и дигитална перспектива. Факултет организационих наука, Београд. ISBN 978-86-7680-475-7.

Скочајић И., Павковић В., Крстић Ј., Костић-Станковић М., Властелица Т., Рајић Т. (2024). Urban tourism appeal: The effectiveness of communication channels and multimedia formats in creating tourists’ expectations. Sustainability, 16. https://doi.org/10.3390/su16114552

Властелица Т., Николић Д., Крстић Ј. (2023). Crisis consequences determined by crisis communication strategies in food industry. У: Михић М., Једнак С., Савић Г. (ур.), Sustainable Business Management and Digital Transformation: Challenges and Opportunities in the Post-COVID Era, 671–687. Springer Nature, Cham.

Властелица Т., Костић-Станковић М., Рајић Т., Крстић Ј., Обрадовић Т. (2023). Determinants of young adult consumers’ environmentally and socially responsible apparel consumption. Sustainability, 15(2). https://doi.org/10.3390/su15021057

Властелица Т., Костић-Станковић М., Крстић Ј., Рајић Т. (2023). Generation Z’s intentions towards sustainable clothing disposal: Extending the Theory of Planned Behavior. Polish Journal of Environmental Studies, 32(3). https://doi.org/10.15244/pjoes/157007

релевантни пројекти

Израда Стратегије комуникације и односа с јавношћу Научно технолошког парка Чачак (2024), наручилац: НТП Чачак, члан експертског тима.

Израда Стратегије комуникације Акционарског друштва „Електромрежа Србије” за период 2024–2027 (2024), наручилац: АД Електромрежа Србије, члан експертског тима.

Израда Кровне стратегије комуникације Агенције за безбедност саобраћаја (АБС) за период 2023–2027 (2023), наручилац: Агенција за безбедност саобраћаја, члан експертског тима.

Анализа социо-економског утицаја Београдског сајма на националну привреду (2017, 2020), наручилац: Београдски сајам, члан тима.

Израда Стратегије корпоративне комуникације НИС-а за период 2021–2025 (2021), наручилац: НИС а.д., члан експертског тима.

Fast track action boost in the labor market of third-country nationals, asylum seekers, refugees and their families (FAB) (2019), наручилац: Министарство за рад, запошљавањe, борачка и социјална питања, члан експертског тима.

Израда студије о социо-економском утицају винске привреде, винарства, виноградарства и винског туризма на туризам АП Војводине, са посебним освртом на модел оснивања или трансформације Националног института за винарство и виноградарство у Сремским Карловцима (2019–2020), наручилац: Покрајински секретаријат за привреду и туризам АП Војводина, руководилац.

ENABLE.EU: Enabling the Energy Union through understanding the drivers of individual and collective energy choices in Europe (Horizon 2020) (2016–2018), наручилац: Европска комисија, истраживач.

Анализа регулаторног оквира предузетништва три најперспективније делатности, са предлогом поједностављења пословања за младе предузетнике (PERFORM) (2016), наручилац: Helvetas Serbia у сарадњи са Швајцарском агенцијом за развој и сарадњу (SDC), Републичким секретаријатом за јавне политике и Министарством омладине и спорта Републике Србије, истраживач.

Организациона и информациона подршка систему управљања квалитетом као кључним фактором повећања конкурентности наших предузећа и њиховог бржег изласка на светско и ЕУ тржиште (2016–2019), наручилац: Министарство образовања, науке и технолошког развоја, истраживач.