Nastavkom istraživanja stranice prihvatate upotrebu kolačića. Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije i/ ili ne želite da imate kolačiće kada koristite stranicu, posetite deo O kolačićima.

Slažem se
Drugi forum o vrednovanju naučnoistraživačkih institucija pod nazivom „Gradimo bolju nauku“

Drugi forum o vrednovanju naučnoistraživačkih institucija pod nazivom „Gradimo bolju nauku“

Dana 10. septembra, u prostorijama Narodne Banke Srbije, održan je Drugi forum o vrednovanju naučnoistraživačkih institucija pod nazivom „Gradimo bolju nauku“. Događaj je organizovan od strane Instituta ekonomskih nauka u saradnji sa Ministarstvom nauke, tehnološkog razvoja i inovacija. Forum su otvorili dr Jovan Zubović, direktor Instituta ekonomskih nauka, i Vukašin Grozdić, državni sekretar u Ministarstvu nauke, tehnološkog razvoja i inovacija, koji su istakli važnost unapređenja sistema vrednovanja naučnoistraživačkih institucija u Srbiji.

Prva sesija bila je posvećena evaluaciji istraživanja i razvoja u zemljama Evropske unije i Kini, gde su govorili dr Marco Malgarini, direktor za evaluaciju univerzitetskih istraživanja, Italijanska nacionalna agencija za evaluaciju univerzitetskih i istraživačkih sistema – ANVUR, i gospodin HU Zhiyu, šef za nauku, tehnologiju i inovacije, prvi sekretar političkog odeljenja Ambasade Narodne Republike Kine u Srbiji.

Druga sesija fokusirala se na temu „Unapređenje evaluacije naučnoistraživačkih institucija u Srbiji“, a izlagao je prof. dr Toivo Maimets sa Instituta za molekularnu i ćelijsku biologiju Univerziteta u Tartuu i Estonskog istraživačkog saveta.

Na panel diskusiji pod nazivom „Perspektive i izazovi u evaluaciji naučnoistraživačkih institucija zasnovanoj na peer review oceni učestvovali su: dr Marina Soković, pomoćnica ministra, Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, dr HU Zhiyu, prvi sekretar političkog odeljenja Ambasade Narodne Republike Kine u Srbiji, dr Toivo Maimets i dr Mladen Stamenković, prodekan za nauku, Univerzitet u Beogradu - Ekonomski fakultet.