Nastavkom istraživanja stranice prihvatate upotrebu kolačića. Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije i/ ili ne želite da imate kolačiće kada koristite stranicu, posetite deo O kolačićima.

Slažem se
Оснаживање особа са физичким инвалидитетом за рад на даљину кроз унапређење дигиталних маркетинг компетенција (ДИ-МАРК)

Оснаживање особа са физичким инвалидитетом за рад на даљину кроз унапређење дигиталних маркетинг компетенција (ДИ-МАРК)

Институт економских наука из Београда отпочео је 1. октобра 2023. године са реализацијом инклузивног научног пројекта „Оснаживање особа са физичким инвалидитетом за рад на даљину кроз унапређење дигиталних маркетинг компетенција“ (eнг. „Digital Marketing Capacity Building - Empowering Persons with Physical Disabilities for Remote Work“ краће ДИ-МАРК).

ДИ-МАРК пројекат је одобрен у оквиру изузетно компетитивног позива ЕСФ-2022-СОЦ-ИННОВ Европског социјалног фонда плус (ЕСФ), те избодован од стране рецензената са 96/100 поена, што је једна од највиших оцена које су пројекти из области друштвених наука из Србије добили на програмима које финансира Европска комисија. Период реализације пројекта је 24 месеца (1. октобар 2023. године – 30. септембар 2025. године).

ДИ-МАРК пројекат реализује Департман за дигиталну економију Института економских наука у сарадњи са девет институција из Србије, Хрватске и Црне Горе, у оквиру Компоненте за запошљавање и социјалне иновације Европског социјалног фонда плус, као главног програма ЕУ у области рада, запошљавања и социјалне политике који је отворен и за државе кандидате за чланство у ЕУ.

ДИ-МАРК пројекат је фокусиран на имплементацију дигиталних технологија у функцији унапређења инклузије, односно на унапређење дигиталних маркетинг компетенција особа са физичким инвалидитетом за рад на даљину. Рад на даљину ствара изузетан потенцијал за запошљавање особа са физичким инвалидитетом, међутим кључни изазови са којима се оне суочавају су делимична или потпуна искљученост са тржишта рада и недостатак дигиталних компетенција потребних за запошљавање, како на традиционалном тржишту рада, тако и на дигиталним платформама за рад на даљину (Upwork, Freelancer, Fiverr). С тим у вези, циљ ДИ-МАРK пројекта је унапређење компетенција особа са инвалидитетом, који се постиже (1) проценом нивоа њихових постојећих вештина и компетенција и (2) креирањем и спровођењем програма обуке усмерених на изградњу и унапређење компетенција потребних за рад. Сегмент дигиталног маркетинга је одабран као примарни за истраживање јер је на платформама за рад на даљину значајно повећана потражња за пословима у овој области, те су и могућности за запошљавање особа са физичким инвалидитетом највеће у области дигиталног маркетинга.

 

Партнери који учествују у реализацији пројекта:

  1. Институт економских наука, Београд, Србија – руководилац пројекта
  2. Регионална агенција за развој и европске интеграције, Београд, Србија
  3. Удружење особа са инвалидитетом Београд, Србија
  4. Јаглац - удружење особа са интелектуалним тешкоћама, Хрватска
  5. Центар за предузетништво, Осијек, Хрватска
  6. Предузетничко - развојни центар Општине Ердут, Хрватска
  7. Општина Ердут, Хрватска
  8. МАММ, Никшић, Црна Гора
  9. Удружење младих са хендикепом Црне Горе
  10. Општина Котор, Црна Гора.

 

Чланови пројектног тима Института економских наука из Београда:

За више информација посетите сајт: https://di-marc.net/