Nastavkom istraživanja stranice, Vi prihvatate upotrebu kolačića. Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije i/ ili ne želite da imate kolačiće kada koristite stranicu, posetite deo O kolačićima.

Slažem se
Мисија и визија

Мисија и визија

Визија

Институт економских наука (ИЕН) тежи да буде водећа научноистраживачка институција из области економије у региону југоисточне Европе, интегрисана у европски истраживачки простор.

Мисија

ИЕН спроводи изврсна истраживања и остварује утицај у свим областима друштва, пре свега из макроекономије, пословне економије, економије благостања, економије животне средине, економске историје и теорије, као и секторске економије.

Мисија ИЕН-а може се посматрати двојако:

Интерно - да буде привлачно место за научноистраживачки рад и

Екстерно - да спроводи врхунска научна истраживања за подршку конкурентности привреде и међународној сарадњи

Вредности којима ИЕН у свом раду тежи су:

  • Поштовање највиших научних стандарда и етике у истраживању.
  • Усаглашеност са националним приоритетима у развоју научно-истраживачког рада.
  • Успостављање система награђивања према резултатима рада.
  • Партнерски однос са матичним Министарством и Фондом за науку.
  • Поштовање свих запослених.
  • Пријатна радна атмосфера која подстиче радно стваралаштво.
  • Слобода у истраживању и подстицање креативности и иновативности.

Стратешки циљеви ИЕН-а који су успостављени за период до 2025. године су:

  • Унапређење изврсности
  • Проширење капацитета
  • Јачање утицаја и унапређење организације рада

Специфични циљеви ИЕН-а који ће се остваривати у реализацији стратешких циљева подразумевају:

  • Повећање броја радова у врхунским часописима
  • Унапређење капацитета за реализацију пројеката Фонда за науку
  • Подизање компетенција истраживача
  • Дисеминација резултата научноистраживачког рада
  • Повећање цитираности у кључним индексним базама
  • Повећање обима међународне сарадње
  • Јачање стратешке сарадње
  • Унапређење сарадње са привредом
  • Развој дигиталних ресурса ИЕН
  • Повећање препознатљивости
  • Успостављање медијске стратегије
  • Унапређење организације рада