Nastavkom istraživanja stranice prihvatate upotrebu kolačića. Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije i/ ili ne želite da imate kolačiće kada koristite stranicu, posetite deo O kolačićima.

Slažem se
Дигитална економија

Департман за дигиталну економију

Опис циљева/области истраживања департмана

Области истраживања Департмана за Дигиталну економију су динамички постављене око истраживачких тема кроз које су чланови Департмана организовани у мање научно-истраживачке групе (НИГ-ове). Овакав начин организације активности на нивоу Департмана, омогућава бољу фокусираност и већу флексибилност истраживачких тимова.

Теме око којих су организовани НИГ-ови на нивоу Департмана су:

  • Дигиталне предузетничке компетенције
  • Дигитализација бизниса
  • FinTech
  • Remote work

Чланови департмана

Одабрани радови

  1. Симовић, В, Домазет, И., Bhagat, R., Sarhan, H., & Ивановић, Ђ. (2022, April). Identification of Opportunities as the Component of Digital Entrepreneurial Competences of University Students: A pilot study in Kuwait and Serbia. In Proceedings of the 6th International Conference on E-Commerce, E-Business and E-Government, University of Plymouth, United Kingdom (pp. 85-90).
  2. Лазић, М., Домазет, И., & Вукмировић, В. (2022). Global pandemic and digital marketing: Trends and perspectives. Маркетинг, 53(2), 143-152.
  3. Домазет, И. С., & Лазаревић-Моравчевић, М. (2022). Internet Marketing: Factor of Improving SME Business in Serbia. In Navigating digital communication and challenges for organizations (pp. 202-222). IGI Global.
  4. Симовић, В. М., & Домазет, И. С. (2021). An Overview of the Frameworks for Measuring the Digital Competencies of College Students: A European Perspective. In Stagnancy Issues and Change Initiatives for Global Education in the Digital Age. (Ed.) Neimann, T.et al. IGI Global Publishing House, Business Science Reference, Hershey, USA. USA. pp. 259-282.
  5. Домазет, И, & Симовић, В. (2020). The use of Google Analytics for measuring website performance of non-formal education institution. In: Handbook of research on social and organizational dynamics in the digital era. (Ed.) Idemudia E. IGI Global Publishing House, Business Science Reference, Hershey, USA, pp. 483-498.
  6. Лазић, М., Јовановић, О., & Лазаревић, М. (2021). Women’s Entrepreneurship in the Wake of the Covid19 Crisis: The Case of Serbia. Journal of Women's Entrepreneurship and Education, (1-2), 56-69.
  7. Ивановић, Ђ., Симовић, В., Домазет, И., & Антонијевић, М. (2021). Average Matching Levels for Two DigComp Competence Areas of the Female Entrepreneurs in Serbia. JWEE, (3-4), 42-60.
  8. Ивановић, Ђ., & Антонијевић, М. (2020). The Role of Online Shopping in the Republic of Serbia During COVID-19. Economic Analysis, 53(1), 28-41.
  9. Вукмировић, В., Костић-Станковић, М., & Домазет, И. (2020). Influencers as a Segment of Digital Marketing Communication-Generation Y Attitudes. Маркетинг, 51(2):98-107.
  10. Домазет, И., Зубовић, Ј., & Лазић, М. (2018). Driving Factors of Serbian Competitiveness – Digital Economy and ICT. Strategic management, 23(1), 20-28.

Одабрани пројекти

  1. Digital Entrepreneurial Competences Online Assessment Tool, Kuwait Foundation for the Advancement of Sciences, 2022-2023.
  2. COST Action CA19130 - Fintech and Artificial Intelligence in Finance - Towards a transparent financial industry, 2020-2024.
  3. Digital Entrepreneurial Competences of the Students in Serbia and Kuwait, Australian College of Kuwait, 2021-2022.
  4. CESSDA (Consortium of European Social Science Data Archives), 2018-2022.
  5. Израда стратегије развоја националног бренда Црне Горе за период 2019-2022
  6. HELVETAS Performing and Responsive Social Sciences projekat „Имплементација пилот иницијатива за креирање јавних политика заснованих на доказима”, 2016-2018.
  7. PERFORM пројекат (Performing and Responsive Social Sciences program) „Сарадња привреде и науке”, 2017.